Skip to content

LİMONATA

Haziran 9, 2009

yeni

2 ad limon

½ ad portakal

½ kg toz şeker

2 lt su

 

Geniş bir kaba şekeri alıp üzerine limonları ve ½ portakalın kabuğunu rendeliyoruz ve iyice karıştırıyoruz. 15-20 dk bu şekilde beklettikten sonra limonları ikiye bölüyoruz. Beklettiğimiz karışıma limonları ve portakalı sıkarak suyunu ekliyoruz. Şeker eriyinceye kadar karıştırıyoruz.  Son olarak suyunu ekleyip, ince bir süzgeçten ya da tülbentten süzüp soğuk servis etmek üzere buzdolabında dinlendiriyoruz.  Tadını beğenimize göre ayarlamak için suyu arttırabilir ya da eksiltebilirsiniz.

2 Yorum leave one →
  1. Sami Düvenci permalink
    Haziran 18, 2009 10:15 am

    Tarif için teşekkür ediyorum. Ben küçük bir değişiklikle tarifi uyguladım. Limon ve portakal kabuğu rendesi ile şekeri karıştırmakla kalmadım, kaynattım da. Aroması ve rengi dikkate alındığında daha mı güzel oldu ne..

    • guvenlimutfak permalink*
      Haziran 18, 2009 3:02 pm

      Kaynatmak iyi bir fikir olabilir. En kısa zamanda bu önerinizi dikkate alacağım. Teşekkürler

Bir Cevap Yazın

