Skip to content

NİL’ İN ALTBENLİĞİ

Mart 17, 2009

www.nilkaraibrahimgil.com Ya hiç benim yazacaklarımı okumadan, hemen tıklarsınız; çok şaşıracaksınız eminim. Ya da…

Ben çok şaşırdım. arkadaşlarının fikir babalığını yaptığı bir günlük site. Nil kendini izliyor ve ele veriyor. Fotoğraflar, müzik, videolar ve yazılar.

Onun yaptığı gibi insan kendinden 3. tekil şahış olarak söz etmeye başlarsa sonuç tahmin edilebilir: bir kıyım ya da övgüler sağanağı.  Ama bunlar olmamış. Herşeyden önce çok sempatik, samimi, dalgacı, eleştirel.

Ben, ben, benden kurtarılmış bir ünlü sitesi var karşımızda.Yapılmışların ve yapılacakların söylemi var…

Hala mı? Hadi ama, Nil’ in Altbenliği’ ne bi uğra!

No comments yet

Bir Cevap Yazın

