Skip to content

cevizli minik toplar

Şubat 3, 2009

cevizli

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hamuru için;

  • 1 pk margarin
  • 4 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 4 yemek kaşığı nişasta
  • 1 kabartma tozu
  • Aldığı kadar un
  • 100 gr ceviz (küçük parçalanmış)

 

Üzeri için;

  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 2 yemek kaşığı pudra şekeri 

Hamur için kullanılacak tüm malzemeleri karıştırıp kulak memesi kıvamında bir hamur elde ediyoruz. Cevizi ben 100 gr kullandım ama dilediğiniz kadar arttırabilirsiniz. Hazırladığız hamuru minik minik yuvarlayıp yağlı kâğıt serilmiş tepsiye diziyoruz. 180 derecede 10-15 dk pişiriyoruz. Bir kapta 1 tatlı kaşığı tarçını ve 2 yemek kaşığı pudra şekerini karıştırıyoruz. Fırından çıkmış cevizli minik toplarımız bu kaba atıp pudra şekerli karışıma buluyoruz.

2 Yorum leave one →
  1. simge permalink
    Şubat 4, 2009 9:22 pm

    harikaydı,çok miniktiler ama yetmedi.tekrar istiyoruuuuz.

  2. Nilgün permalink
    Şubat 7, 2009 5:46 pm

    evet evet yetmedi… Bana kalmamış :(( Neyse ki Simge fındıklısını denemiş, onları tattım. Üzüntüm geçti :)))

Bir Cevap Yazın

